pan z laptopemKancelaria Notarialna Notariusz Wojciech Breksa

Kancelaria Notarialna rozpoczęła swoją działalność w 2009 roku, mając swoją siedzibę w Piasecznie przy ulicy Strusiej. W roku 2014 siedziba Kancelarii została przeniesiona do budynku numer 11E znajdującego się przy ulicy Powstańców Warszawy, która to ulica jest jedną z bardziej reprezentacyjnych ulic w Piasecznie.

Notariusz Wojciech Breksa jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. W latach 2005-2008 był Sędzią Sądu Rejonowego dla Krakowa Podgórza w Krakowie oraz pełnił funkcję Przewodniczącego Wydziału Ksiąg Wieczystych. Od 2009 roku wykonuje zawód notariusza i prowadzi kancelarię notarialną w Piasecznie. Ukończył także z wyróżnieniem studia doktoranckie w Katedrze Prawa Konstytucyjnego Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Jako były sędzia sądu, a obecnie notariusz, wykonuję swój zawód z prawdziwą pasją. Piastując już od dziesięciu lat stanowisko notariusza, poczytuję sobie za zaszczyt móc uczestniczyć w najbardziej istotnych transakcjach z punktu widzenia obrotu cywilnoprawnego, chronić prawo własności będące fundamentem prawa prywatnego, nadawać złożonym w mojej obecności deklaracjom rangę dokumentu urzędowego, jak również obserwować satysfakcję i zadowolenie nie wyłącznie jednej, lecz obu stron.

Wszelkie czynności podejmowane w mojej Kancelarii wykonywane są rzetelnie i sprawnie. Do każdego klienta podchodzę indywidualnie, starając się przedstawić najbardziej korzystne rozwiązania. Moje wieloletnie, szerokie doświadczenie prawnicze, uzyskane zarówno podczas wykonywania zawodu notariusza, jak również w okresie pracy na stanowisku sędziego, podczas rozpoznawania wielu, czasem bardzo skomplikowanych spraw, pozwala mi nie tylko rzetelnie, ale i bardzo szeroko ocenić każde przedstawiane przez klienta zagadnienie. Na bazie mojego doświadczenia, przygotowywane dla moich klientów rozwiązania oceniam nie tylko pod kątem ich zgodności z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, ale przede wszystkim pod kątem jak najlepszego zabezpieczenia interesów stron dokonujących czynności oraz wyeliminowania możliwości powstania na tym tle jakiegokolwiek sporu w przyszłości.

Jako osoba zaufania publicznego, powołana przez Ministra Sprawiedliwości do pełnienia funkcji notariusza, czuwam, aby wykonywane przeze mnie czynności notarialne należycie zabezpieczały interesy zarówno klientów kancelarii, jak i innych osób, dla których czynności te mogą powodować skutki prawne. Powierzone mi obowiązki wypełniam nie tylko zgodnie z prawem, ale także zgodnie z sumieniem, dochowując przy tym tajemnicy państwowej i zawodowej. W postępowaniu swym kieruję się zasadami godności, honoru i uczciwości. Jako osoba zaufania publicznego mam także obowiązek odmówić dokonania czynności notarialnej sprzecznej z przepisami prawa.

 

Zakres działalności

Podstawowym zadaniem kancelarii notarialnych jest dokonywanie czynności notarialnych w formie sporządzania aktów notarialnych lub różnego rodzaju poświadczeń. W ramach swojej działalności Kancelaria zapewnia Państwu profesjonalną i wszechstronną obsługę w zakresie dokonywania wszelkich czynności notarialnych, takich jak na przykład umowy sprzedaży, umowy darowizny, protokoły zgromadzeń spółek prawa handlowego, pełnomocnictwa, testamenty, ustanowienie służebności, ustanowienie hipoteki, oświadczenia o poddaniu się egzekucji, oświadczenia o przyjęciu lub odrzuceniu spadku, protokoły dziedziczenia oraz akty poświadczenia dziedziczenia itp.

Działam głównie na terenie Piaseczna, Warszawy i okolic, jednak z uwagi na centralne położenie, wielokrotnie otrzymuję i podejmuję się realizacji czynności notarialnych z terenu całej Polski.

 

Klienci

W ramach prowadzonej praktyki notarialnej Kancelaria dorobiła się szerokiego grona klientów. Należą do nich zarówno klienci indywidualni, jak również szereg firm i spółek
prawa handlowego, spółdzielnie, wspólnoty mieszkaniowe, jednostki samorządu terytorialnego, a także deweloperzy.

Priorytetem jest dla mnie bezpośredni kontakt z klientami. Z tego też powodu, zawsze staram się znaleźć dla nich czas na osobiste spotkanie i rozmowę uznając, iż przy bezpośrednim kontakcie z klientem łatwiej i rzetelniej można ocenić przedstawiane zagadnienie a tym samym szybko i sprawnie znaleźć najlepsze rozwiązanie. Ponadto bezpośrednia rozmowa sprzyja budowaniu wzajemnego zaufania a zadowolenie klienta jest dla mnie największą satysfakcją zawodową. Jednocześnie staram się oszczędzać czas klientów, dlatego przy kompletowaniu dokumentów potrzebnych do przygotowania czynności, preferuję wykorzystywanie nowoczesnych sposobów komunikacji, takich jak na przykład poczta elektroniczna. Staram się także jak najlepiej dostosować dla klientów termin spotkania w dogodnych dla nich godzinach.